Ticker

6/recent/ticker-posts

Suna Dumankaya koltukaltı rengini açmak için


Koltukaltı rengini düzeltmek ve rengini açmak için:

Malzemeler:

Bir tatlı kaşığı pirinç unu,

Bir yemek kaşığı yoğurt,

Bir tatlı kaşığı sirke.

Hazırlanışı: Malzemeleri bir kapta iyice karıştırın. Daha sonra hazırlamış olduğunuz karışımı temiz koltuk altlarınıza yedirerek sürün.

15 dakika beklettikten sonra ovalayarak çıkartın.Ardından koltuk altlarınızı ılık su ile temizleyin.

Koltuk altınızı kuruladıktan sonra limon suyu sürün ve kurumasını bekleyin, kuruduktan sonra talk pudrası sürün.

Bu işlemi haftada iki kere yapmanız yeterlidir.

Suna Dumankaya

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. suna ablacım bn bu maskeyi yapırum ama ten rengim nezamn açılır ....

    YanıtlaSil
  2. ya bana bi çare bulun normalde aşırı açık tenliyim çok beyazımm ama kol altım 3 4 ton daha koyu expigment diye bi krem deniyorum su an doktor verdi son carem

    YanıtlaSil
  3. birisi denediyse lütfen yorum yapsin faydasini gördümü yoksa görmedimi diye, cok yardimci olursunuz

    YanıtlaSil
  4. bende bu kkonudan şikayetciyim kullanıpta faydasını görenlere varsa yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  5. ya koltuk altımın rengi çok koyu silk epil yapr diyorlar doğrumu

    YanıtlaSil
  6. faydasını cok gördüm kullan...

    YanıtlaSil
  7. ben expigmenti yüzüm için kullanmıştım kullanmayı bırakmadığın sürece çok işe yarıyor gayette güzel ve faydalı bi krem ama koltukaltı için kullandığında aynı etkiyi gösterir mi bilemiyorum. denemekte fayda var bence kullan

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.