Ticker

6/recent/ticker-posts

Kış soğuğunda cildinizin parlaklığını nasıl korursunuz?



Kış soğuğunda cildinizin parlaklığını nasıl korursunuz?

Sadece 5 adımda, kışı parlak bir cilde sahip olarak geçirebilirsiniz!

1.Adım:
Ölü hücrelerden kurtulun. Cildinize uygun temizleyici jelleri, haftada en az iki kez kullanarak ölü hücrelerden arınabilirsiniz.

2.Adım:
Cildinizi nemlendirin. Cildinize uygun seçtiğiniz gündüz kremi, ihtiyacınız olan nemi sağlayacaktır. Bunu su buharıyla desteklediğinizde tazeliği hissedeceksiniz. Makyaja geçmeden önce bir dakika cildinize izin verin.

3.Adım:
Pürüzsüz cilde kavuşun. Ten renginize bir fondöten uygulayın. Böylelikle yüzünüzde hiçbir dokunuş yokmuşçasına doğal ve pürüzsüz bir görüntü yakalayacaksınız.

4.Adım:
Kusurlarınızı gizleyin. Fondötenden sonra gözaltı, burun çevresi ve çene gibi ihtiyaç duyduğunuz noktalara kapatıcı uygulayın. Cildinize iyice yedirmeye dikkat edin.

5.Adım:
Allık. Çok tonlu allıklar kullanmak, tek hareketle yüz hatlarınızı ortaya çıkarmanın en iyi yoludur. Son olarak ciltteki parlamayı önlemek için gerekli gördüğünüz yerlere pudra uygulayın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar